АУДИТ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ
Незалежна оцінка процесів роботи компанії очами її клієнтів
Аудит сервісу – послуга, що допомогає компанії швидко діагностувати слабкі сторони своєї роботі з клієнтами, оцифрувати показник лояльності (NPS, CSAT, CSI) та отримати рекомендації, які дії варто зробити щоб змінити ситуацію на краще.
Аудит складається з 2-х частин:
Що отримує бізнес у результаті Аудиту
По результатам аудиту, клієнт отримує розгорнутий звіт в якому ми надаємо інформацію щодо результатів досліджень, а саме: інсайти та висновки за спостереженнями і інтерв'ю з клієнтами та співробітниками, наші рекомендації як можна покращити сервіс для клієнтів та внутрішні процеси обслуговування.
Навіщо бізнесу проводити аудит сервісу
Незалежна оцінка
Ви маєте змогу побачити свій бізнес очима клієнта
Фокус
Результати аудиту дозволяють правильно розподілити пріорітети
Конкурентна перевага
Ви будете знати очікування клієнтів краще за конкурентів та бути на крок попереду