МОДЕЛІ МОНЕТИЗАЦІЇ
Пошук можливостей та дизайн каналів надходження прибутку
# ЧОМУ МОДЕЛЬ МОНЕТИЗАЦІЇ ВАЖЛИВА?
Модель монетизації, що це?
Модель монетизації - схема за якою компанія може перетворювати активи що не генерують грошовий потік у джерело прибутку.
Впровадження нових форм монетизації продукту або його складових, може надати конкурентну перевагу компанії та забезпечити додаткові фінансові надходження.
Якщо придивитися до лідерів, можна побачити що вони будують комбінації декількох моделей отримання грошей від клієнтів, одночасно монетизуючи різні клієнтські сегменти та сервіси.
Оплата за гарантовану доступність, підписка на аналітику, продаж даних, партнерські комісії чи рекламні платежі, цифрові сервіси по підписці та багато інших комбінації.
Що саме може спрацювати у вас?
КомандаCraft Innovations проводить сессії з аналізу, пошуку та розробки моделей монетизації.
Для кого ми можемо бути корисними:
-
продуктові ІТ компанії
-
рітейл та сервісний бізнес
-
фінансовий сектор
-
виробництво, дистрибуція, логістика.
Навіщо бізнесу шукати нові моделі монетезиції?
Додатковий прибуток
Завдяки новим схемам монетизації існуючих клієнтів
Конкурентна перевага
Можливість диференціюватись від прямих конкурентів, та вийти з прямої цінової конкуренції
Нові сегменти
Ідентифікація можливостей продажу існуючого продукту або його похідних інщій групі клієнтів