Дизайн-спринт - це структурованний процесс формулювання проблеми, пошуку, оцінки, розробки прототипу рішення, а також його тестування з кінцевим клієнтом, що базується на методології розробленої компанією Google, з використанням технік дизайн-мислення.
Дизайн-спринт дозволяє швидко, зазвичай в продовж 3-5 днів, та дешево, відносно вартості помилки, перевірити бізнес - гіпотезу та прийняти управлінське рішення стосовно подальших інвестицій у розвиток ідеї, чи які зміни треба внести в продукт, щоб він відповідав потребам клієнта.
Дизайн-спринт складається з наступних етапів:
Дослідження. В рамках цього етапу команда вивчає ринок, спілкується з клієнтами чию проблему вони планують вирішувати, що приводить іх до спільного розуміння больових точок та напрямів пошуку рішен.
Ідеація. Структурованний креативний процесс пошуку максимальної кількості варіантів рішення, селекція найкращіх ідей, формування спільних концепцій.
Прототипіювання. На цьому етапі створються низькорівневі прототипи відбраних концепцій, що дозволяє протестувати варіанти рішеннь з майбутніми користувачами та отримати зворотній на ранній стадії.
Тестування. Отримання зворотнього зв'язку від клієнтів, возначення за які функції клієнт готовий платити, чього не вистачає, що подобається, а що ні.
Найкраще, коли над проблемою працює крос-функціональна команда з 5-7 людей, яка складається з представників різних бізнес-функцій компанії, що забеспечує диверсифікованність поглядів та спрощує майбутню адаптацію рішення всередині компанії. Для продуктових команд критично важливо залучення "бізнесу" до продуктових дизайн-спринтів, для уникнення класичної пастки "крутий кінь у вакуумі" - продукт відірваний від потреб клієнтів чи бізнес стратегії компанії.
В Craft Innovations Ми фасилітуємо процес дизайн-спринтиів та допомагаємо у своренні комерційно успішних інновацій.
Comments