CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN
Підвищення прибутковості бізнесу завдяки проектуванню процесів обслуговування клієнтів
Клієнтський досвід –
конкурентна перевага компанії
- Що впливає на лояльність клієнта до бренду, продукту, сервісу?
- Чому в одних компаниях черги з клієнтів, а інші повинні постійно рекламуватись та давати знижки, щоб залучити нових чи утримати існуючих покупців?
- Як клієнтоцентричність збільшує прибуток компанії?
Клієнтський досвід - сукупність емоційних, раціональних, фізичних та нематеріальних елементів взаємодії між клієнтом та компанією, та оцінка клієнтом цього процессу.
На кожному з етапів компанія може втратити клієнта бо не розуміє очікувань та оцінки користувачем досвіду який з ним відбувається.
Факторів що впливають дуже багато:
Наші послуги:
Ми в Craft Innovations допомагаємо бізнесу вибудувати процеси та технічні елементи взаємодії з клієнтами таким чином, щоб отриманий ними досвід спонукав їх повертатися та рекомендувати вашу компанію, зменшував чутливість до ціни, підвищував конверсію у корисну дію на усіх етапах вронки відносин.
Як це відбувається:
-
Дослідження існуючого досвіду клієнтів (якісні / кількісні дослідження)
-
Аудит існуючих процесів взаємодії з клієнтами
-
Визначення можливостей до покращення.
-
Формування гіпотез до змін (продукт, процесси, бізнес модель, "технічні" елементи)
-
Прототипіювання рішень та їх тестування з клієнтами ( якісне /кількісне)
-
Впровадження змін.
-
Супровід та навчання персоналу клієнтоцентричності.
Навіщо бізнесу інвестувати в досвід клієнтів
Лояльність клієнтів
Збільшує життєвий цикл клієнта, готовність рекомендувати та рекламувати компанію
Бренд компанії
Позитивний досвід клієнтів збільшує вартість компанії та її брендів на ринку
Фінансові показники
Високий СХ зменшує еластичність до ціни, витрати на утримання клієнті, підвищує продажі