DIGITAL USER EXPERIENCE
Підвищення конверсії цифрових точок контакту з клієнтами
UI/UX
Що таке UX?
Цифровий досвід або User Eperience (UX) – це те, як людина почуває себе при взаємодії з цифровими системами. Наприклад: сайтом, мобільним додатком, інтерактивними терміналом або під час будь-якого іншого контакту, якого можно охаректерізувати “людина / пристрій”.
Чому бізнесу важливо дбати про UX?
Загалом UX важливий, оскільки він намагається задовільнити потреби користувача.
Він спрямований на надання позитивного цифрового досвіду, завдяки якому користувачі будуть більш лояльними до продукту чи бренду. Крім того, UX допоможе визначити подорожі клієнтів на вашому веб-сайті, які найбільш сприяють успіху бізнесу: стимулювати ріст продажів, стимулювання запитів та контактів, повернення за повторною покупкую і т.п.
Проте навіть компаніям, які сто відсотково оперують тільки офлайн варто турбуватись про ті точки контакту, які є в цифровими: наприклад, сайти, де людина може швидко знайти інформацію про бізнес; присутність на картах, щоб людина, яка подорожує вперше до вашого офісу зробила це зручно і тд. Бабільше експерт з UX допоможе такій компанії побудувати процеси під час цифрової транформаці вашого бізнесу.
Наші послуги:
Ми пропонуємо послуги аудиту та покращення існуючих цифрових продуктів:
-
Сайти
-
Мобільні додатки
-
UI/UX програмних продуктів
Ми проектуємо логіку взаємодії та цифрові інтерфейси для нових продуктів.
-
User Interfaces (UI)
-
User Experience (UX)
Як CRAFT INNOVATIONS покращує UX
Для кожного проекту ми індивідуально формуємо необхідні етапи, які допоможуть досягти цілей. Загалом наш спектр послуг виглядає наступним чином:
– Вивчаємо контекст
– Робимо аудит цифрової системи
– Досліджуємо користувачів
– Проектуємо карту шляху користувачів
– Працюємо з інформаційною архітектурою
– Моделюємо гіпотези, плануємо, тестуємо та оцінюємо експерименти
– Допомогаємо протипувати нові рішення
– Супроводжуємо під час стадії візуального дизайну та імплементації
– Формуємо стратегію систематичної роботи з покращення UX
– Тренуємо внутрішню команду, тощо
Навіщо бізнесу інвестувати в UX
Збільшення конверсії
За ростом цифр стоїть досвід конкретних людей, який досліджує та покращує UX
Конкурентна перевага
Кращий цифровий досвід сприятиме росту лояльності та рекомендацій
Захист інвестицій
UX допоможе уникнути провалу цифрового проекту або коштовного редизайну